Uncategorized

Slutten på en æra

Dette er mitt siste innlegg, og her skal jeg reflektere litt rundt hvordan tiden med blogg har vært. Jeg synes det har vært givende å skrive denne refleksjonsbloggen. Oppgavene har vært spennende og interessante, og jeg føler jeg har fått mye ut av å reflektere rundt disse temaene.

Disse målene hadde jeg da jeg startet bloggen:

  • Lære mer om sosiale medier
  • Utvikle mine evner til å kommunisere på nett
  • Få et innblikk i hvilke kanaler som er gode å bruke, og hvordan de bør brukes

Jeg synes disse målene har vært realistiske, og jeg synes spesielt at jeg har utviklet mine evner til å kommunisere over nett. Jeg har aldri skrevet en blogg før, så det har vært en god lærdom. En blogg er et godt sted for formidling, og kanskje noe jeg kommer til å bruke i en fremtidig jobb.

Jeg føler jeg har tilegnet meg mye ny kunnskap, og jeg har fått et litt annerledes syn på dagens digitalisering. Det er mye positivt med denne utviklingen, men nå ser jeg også baksidene ved det. Videre skal jeg jobbe med formidlingsevnen min, og å fortsette med å se saker fra forskjellige vinkler.

Takk for meg!

Legg igjen en kommentar

